Förslag!

Hej hur mår ni ? Jag hoppas på att alla mår toppen bra! Jag mår bra, är bara fundersam igen haha. Men jag behöver eran hjälp! Eller tips. Ni var så så så gulliga i föra bloggpost och skrev så fina saker till mig. Och jag är så tacksam för såna fina ord. Ni gör mig glada :)! Ni gav mig så mycket tips och därför tänkte jag se vad ni tycker ! Vi kommer ha liten röstning (om man kan säga) 

Jag kommer att ladda upp bild på hårfärg som kag har haft i tankarna och ni får hjälpa mic att välja vilken som är bäst! Eller vilken ni tycker mest om :). Så ni får kommentera bildens nummer och sen ska kag se vilken har fåt mest röst och det blir mitt nya hårfärg 😇! 

Redo? Nu kör vi:)! 

1mörkt på toppen men mörkblont i ”ombree”? Lol

2.


Lite ljusare ombree , alla tre är samma är i bara annan ljus vinkel. 

3

Påminner nästan om den första men är något ljusare :). 
4den sista , har alltid gillat Aleksandras hårfärg på denna bilden och är så snyggt! 😍

Så? Vilken hårfärg ska jag ha? 🙂 bombadera med kommentarer! jag läser och kommer att kommentera tillbaka :)! 

Ha fin dig sålänge , längtar efter att läsa :)! 🌸🌸🌸

En reaktion på ”Förslag!

Kommentera

