ni vet vad det är för dag?

först vill jag bara börja med och säga tack! tack för er alla som har förstått och inte skrivit mer elaka kommentarer. Jag har inte varit på min blogg i ca 2 dagar och inga dumma och oönskade kommentarer. När jag ser positiva kommentarer som ni har skrivit så blir jag glad och då har jag mer lust att komma och skriva med er 🙂

Era förslag om hår video kan jag tänka mig kunna lösa 🙂 men när den kommer ut kan jag inte ge ännu någon datum. jag måste filma och  planera. Jag har börjat bli lite mer ”noggrann” med hur jag filmar så att det ska se lite roligare och ”finare”. Men jag kan återkomma om mer info om den, men det är absolut något jag kan kunna tänka mig filma 🙂

Idag är det onsdag, och med det lovade jag en onsdags video 🙂  SÅ här kommer videon och jag hoppas att ni gillar den 🙂 om jag lämna gärna tummen upp på klippet.

videon kom lite senare än lovat men jag hoppas att den var värt att vänta 😛

Det blir kort blogg idag , nu måste man gå. Men skriv gärna och berätta vad ni tycke om den videon. Som jag nämnde innan hår video kan jag tänka mig fixa men måste planera in den.  Tills dess så kommer lite mer info om den lite längre fram.

Hoppas att ni har haft fin dag och att ni får fin kväll 🙂

 

Kommentera

