så många tankar

 

Igår dagens post på min blogg var lite annorlunda än vanligtvis. Men ibland måste det skrivas och jag blev chockad att jag var tvungen att skriva det. Men jag hoppas på att ni läste den och funderade till lite om inte, läs förra blogg posten som jag skrev så förstår ni vad jag menar. Som sagt är jag inte på min blogg eller inte laddar upp video snälla snälla va inte negativa, jag nämnde att jag har mina små perioder och därför behöver jag era snälla positiva tankar och kommentarer istället för negativa. Fråga om allt är okej om jag mår bra eller liknande.  som jag nämnde med igår vill jag absolut inte att ni ska känna att jag blev sur eller skäller ut någon utan jag blev bara ledsen och ville få ut det jag kände. Och jag hoppas att jag ser någon förbättring ifrån båda sidorna ( mig och er)

Men nu så ska vi tänka framåt och inte negativt! jag laddade iallafall upp ny video och det är uppe på mitt Youtube kanal om ni inte har tittat på den så gör det. lämna gärna tumme upp eller tryck på Subscruibe knappen så att jag vet att ni tycker om mina videos, ge mig lite support.

 

Nästa vecka kommer ny video och det är den efterlängtade videon som skulle vara uppe innan jag försvann ifrån bloggen och Youtube.

 

Jag hoppas att ni har fin kväll.

 

Kommentera

