så mycket negativ..

Vad värdelös du e, du lovar inte det du lovade, listan går bara vidare och vidare. Ja jag vet själv att jag inte har lovat det jag höll. Men hur kommer det sig att man inte ser en enda kommentar : hur mår du? hoppas att allt är bra du försvann vi saknar dig?  Det är sällan man får den kommentaren utav sina läsare utan det är alltid negativitet. Ja jag räknar med att det är så när man är bloggare eller har en Youtube kanal men min kanal är inte för att tryckas ner eller att spridas negativitet. Jag har gått igenom en period som jag har bara stängt in mig , bort från att blogga eftersom man är så trött på att se eller läsa just om sådan situation som denna. Jag har inte filmat heller på ett tag och jag kände inte för att filma eftersom man får aldrig något positiv feedback. Hur kommer det sig att man aldrig kommenterar : Älskade din nyaste video, har Subscribat på din kanal/följer dig och lämnat en like.  Nu är jag inte efter det men det är en fin ”gåva” så att man vet att ni tittare gillar min video. Hur ska jag annars veta vad ni tycker om eller inte? 

Jag har mina perioder ibland då att jag inte känner att jag kan skriva på bloggen eller stå framför kameran, jag har gått igenom ett par saker som jag inte kan fortfarande gå ifrån det så det ”påverkar” mig än idag. Och tänk vad ett positiv kommentar kan göra för skillnad istället för en negativ? kan vi inte hjälpas åt istället för att sprida hat? Fråga om allt är som det ska om det har hänt något eller liknande. Klart att man inte har lust då att komma in i att blogga när man får se sådan kommentar på morgonen när man vaknat. Precis när man har tänkt att skriva något om man inte skrev på 2-3 dagar så får man negativ kommentar. 

Jag accepterar inte negativa kommentarer på min blogg, jag vill att alla ska ha kul , kommunicera på fint sätt så att alla känner sig välkommen speciellt jag som äger denna bloggen att jag kan känna mig välkommen när jag är tillbaka ifrån mina ” stänga mig inne period”  Det är allt jag ber er att göra, fråga snällt om allt är ok eller om jag mår bra. Som jag nämnde innan är jag borta i par dagar vilket kan hända ni hittar mig på instagram om jag inte skriver här : aleksandras.

Jag är absolut inte sur , skäller ut er utan bara besviken för jag hoppades på att man skulle få iallafall ut något snällt utifrån sina läsare. Jag är glad och tacksam när jag filmade in en Q&A video då man fick massa frågor vilket sådant tycker jag om! 

och för att jag har varit borta och kommit ut ifrån min period så har jag filmat 2 video en är ute nu på min Youtube kanal och den andra kommer ut på onsdagen nästa vecka. 

 

 

Jag hoppas på att vi an ha kul tillsammans på denna blogg och vilket jag nämnde : inga negativa kommentarer är välkomna här!

Varför är du så mycket ifrån din blogg?

Jag brukar ha en period då jag stänger in mig , vill inte vara så mycket på min blogg trots att jag älskar att skriva på den, filmar inget trots att det är kul! men hur kul är det att läsa negativt? men jag kommer tillbaka till min blogg om negativiteten förvandlas till det glada istället. tills dess så kommer jag smygandes in bara.

Varför håller du inte det du lovar?

Jag är en vanlig människa precis som alla andra, det händer att man glömmer och sedan inser man att inte får så mycket puschningar,glada då. och så rullar in negativa kommentarer och då så raderar jag bara bort videon och låser ut mig ifrån bloggen.

 

Varför filmar du på mobilen? 

jag trivs att filma med mobilen, smidigt tar mindre tid att överföra till datorn. Datorn måste ominstalleras och då förlorar jag alla filer. tills dess filmar jag med min mobil. Händer det som det brukar hända att man är borta, då är det inte lönt att ha ny kamera tills jag känner att det är dags att ha en. Finns även massa Youtubers som filmar med telefon vid starten.

 

 

Kommentera

