Så irriterad 

Vad nu tänker ni , men låt mig förklara! Igår så försökte jag färga mitt hår till lite mörkare nyans. Eftersom jag fick för mig att testa hemma själv att bli blond fast mörkblond denna gången. Jag lyckades inte få den nyansen och det slutade med att jag brände hårtopparna. 

Så då sa jag att jag färgar mig tillbaka och det räcker. Men det bar kvar blonda nyanser grotta med ett paket mörk brunt färg. Så jag knöt upp håret och lätt det vara så i en vecka. 

Igår, köpte jag moods mörkbrun färg,  jag var glad och tänkte uuu äntligen bort med det fulla blonda som syns kvar! Jag tog på mig gammal tröja och började färga. Allt gick bra tills jag blev klar. 

Sätte upp håret med klämma så att det skulle värka, tog boet handskarna, vad ser jag då? Jo handsk %%*^%#€ har stort håll på den högra handen! Så nu får jag ha stor färg fläck på handen och handflator är gul orange färgad! Hur? Hur? Kunde man inte se det??? 

Inte nog med det, när man skulle färga av så såg man att lite av håret blev smått bränt igen så jag kunde dra av bittar ifrån hårtopparna! Så jag dränkte in direkt håret med balsam , hårinpackning, hår olja ( som att det ska hjälpa lol).

Jag har aldrig haft tur med färg 😩 så nu hoppas jag på att håret är bättre.  Men färgen blev iallafall godkänd. 

Jag ska försöka och lyckas få bort färgen igen idag och se om jag lyckas. Jag återkommer mer under dagen om info om video med! 

Tills dess, Xxx🌸 

Kommentera

