Så gott 

Nu ligger man i sängen och ska försöka somna tidigare (om man lyckas ) lol 😂. Har även fixat mina naglar hemma idag , dem är något längre än vad man brukar ha men jag får vänja mig 😇om ni undrar vart ringarna är ifrån så är den rosé guldiga från Ali och den andra silvriga från EBay ( den tredje är min förlovningsring 😇) 

Har även lyckats få den äckligaste huvudvärk så man ska försöka att somna om man kan pågrund av den 😦  

Idag så fixade jag hemmagjorda hamburgare och det blev såååå gott! Gillar mer att ätta hemmagjorda än dem vanliga som finns att köpa i butiken. 

Det var allt som hände sen sist jag skrev, jag hoppas på att ni har haft underbar dag! Så hörs vi imorgon , godnatt ✨

Xxx 

Kommentera

