Spa dag 

Nu han man sola idag! Vad glad man blir! Det har varit mycket regn de senaste dagarna och blåsigt väder och det kommer vara så i veckan igen. Men idag så har solen bestämt sig för att komma fram så då passade jag på att sola :)! 

Resten av dagen så blev det en lugn dag. Vi var mest hemma och tog det lugnt, vi handlade igår så vi behövde inte åka iväg idag vilket var skönt. 

jag ska snart göra hemmagjorda hamburgare och titta lite på tv. Antagligen blir det nån serie eller dokumentär, vilken vet jag inte men det löser sig :p 
Idag har jag även haft egen spa dag hemma.

Jag hittade denna badsaltet ifrån Lidl igår så jag var sugen att testa och jämföra om den är lika bra som dem man kan köpa ifrån ICA Maxi. Och svaren är : inte godkänd. 

På påsen så står det att det ska lukta som vanilj och apelsin. Det luktar lite i början men sen går det över till någon blommdoft och den ger inte ifrån sig någon skum alls vilket jag förväntade mig att den skulle göra. Det var lite i början men försvann lika snabbt igen. Doften försvinner med när man ligger i badkaret såjag  var tvungen att tillägga i någon duschkräm eller badolja för att det skulle lukta. Men vattnen ifrån badsaltet blev spännande , orange färgad vilket jag hade förväntat mig att det skulle bli. Annars så får den 2/10 ifrån mig :|.

Nu ska jag fixa lite mat men jag återkommer igen senare om jag inte lyckas att somna tidigt igen 😇☺️🌸 vad har ni gjort idag? 🙂 

Xxx

Kommentera

