Äntligen 

Gissa vem som lyckades somna tidigt igår! (Ok inte så tidigt men tidigt jämfört med dem andra dagarna) Haha , jag vet att det inte är så stor grej men för mig är det. 

Men mannkänner sig fortfarande sömnig så jag ska återgå strax till att försöka sova igen, men jag ville bara uptadera er om att jag ska planera ihop ett video som jag kommer filma. 

Det var länge sen jag filmade in en lookbook så det var min tanke att filma 🙂 men kommer jag på en annan idé så uptaderar jag er med det 😉 

Jag hoppas att ni kommer ha fin måndagsmorgon och att ni har fint väder. Här så regnar det, igen! Men jag ska vara hemma idag då man är ledig ifrån jobbet.  

Nu ska jag försöka sova lite till så återkommer jag med mer inlägg och bilder 🙂 

Xxx

Kommentera

