Shopping kväll 

Vaken igen haha och kan inte somna. Känner mig glad och inte alls trött trots att klockan är 03:42 på morgonen. Det börjar bli just ute och fåglarna börjar vakna igen. Jag har försökt på många olika sätt att somna om men går utan någon lycka. Jag har gått runt i lägenheten, druckit saft, räknat får (lol jag vet) , blundat och tänkt att man är trött men går inte så, jag gav upp! Jag är inte trött! Så då gör jag något som jag är bra på, shoppa lol. 

Jag har tittat runt på Instagram, youtube och hittat massa inspo kläder eller smycke som jag har även funderat på länge att köpa. Jag köpte två stycken fina ringar med stor glitter stenar i rosa och gul/orange färg! Så snygg ring! Och bästa av allt! Den är rosa!😍😍självklart kunde jag inte lämna den ensam så jag köpte även denna 😍😍 

Nu, gissa hur mycket dem kostade! 100?50? Nop! 11kr!! Hoss AliExpress :)! Det negativa är att jag måste vänta i nästan en månad på att få dem :(! Önskar att det kunde gå snabbare med leveransen så man får dem snabbare hemskickat..

Sen , bästa av allt lyckades jag hitta dessa underbara shorts 😍Wuuut! Har inte hittat dem alls i nån butik i Jönköping (förutom på internet ) men dessa var värd att köpa! 25kr! Nu vet jag att kvaliteten inte kommer vara 100 men man får testa och se :)! Skulle kvaliteten vara bra, så måste jag uppgradera min garderob samt förnya den. 

Jag tänkte filma snart ny video som kommer vara uppladdad förhoppningsvis nästa vecka jag kommer mer med info och detaljer om det på måndagen :)! Så tills dess så får ni gärna titta på min DIY video på mitt sminkbord, hur jag förvandlade ett vanligt vit IKEA sminkbord till marmor sminkbord ;)! Länk hittar ni lite längre ner i förgående blogginlägg :)! 

Nu ska jag själv titta lite på Youtube videos innan man somnar 🙂 så får ni ha fin söndags morgon så hörs vi senare under dagen 😇 sen godnatt! Xxx 

Kommentera

