Det känns segt

Vaknade idag utav att jag kände sån stor trötthet (om man kan säga så?) kändes som att jag inte sov alls men som jag kunde räkna ut så fick  jag 7 timmars sömn. Men sen när jag drog bort persiennerna så fick jag svaren varför jag kände mig så, det regnar och blåser ! Jag är extra känslig vid sånna väder. Har har hört att man har opererats så är man extra känslig och att man får ont där vart man har opererats innan regn eller liknande. 

Så jag fixade frukost sen ått vi vid soffan och tittade på tvn. Såklart så satt Maja bredvid mig och försökte tiga mat ifrån mig haha. 

Idag kunde vi inte göra så mycket eftersom det öste ner mycket regn, så vi stannade snabbt förbi Willys och handlade kattmat och lite saft. 

Igår så nämnde jag att jag planerar att filma ny video, och jag tänkte börja planera imorgon om videon så den kommer vara uppe på tisdag eller onsdagen :)!  Så jag planerar att filma in en lookbook. 

 Vad har ni gjort idag annars? Jag hoppas på att ni kommer ha fin dag och kväll, jag skriver sen lite mer på kvällen!:) Xxx

Kommentera

