Så fint! 

Hejsan alla glada jag hoppas på att ni har njutit i solen och tagit det lungt :). Jag har idag kunnat njuta lite i solen men det dröjde knappt 5 minuter tills solen försvan bakom molnen igen :|. Idag så har vi tagit det mest lugnt. 


vi åkte lite sväng med bilen till en fin utsiktsplats som ligger lite utanför Bymarken ( det ligger i Jönköping ) och det var så fint att bara stå där och titta ut och tänka på ingenting. Det är det som jag älskar med Jönköping är att vart du än befinner dig, så har du alltid fin utsikt över Vättern. 

Efter att vi åkte lite med bilen så handlade vi lite mat, papper osv. Idag slipper jag laga mat för vi beställde pizza  och åt hemma  :)! Skönt att slippa laga mat ibland Hahaha. 
Det blev kort inlägg men jag återkommer lite senare ikväll igen när jag ligger i sängen och tänker på tusentals saker haha. Hur var eran dag idag? 🙂 

Xxx

Kommentera

