Måste somna..

Så frustrerande när man inte jan somna. Jag försöker somna men som vanligt så får jag tusentals tankar och idéer i huvudet!  Det är snart 06:30 och jag har inte somnat ännu. Så det slutade med att jag internetshopade, ups🙈! Ey, hittar man något som är snyggt, köp! Som jag brukar tänka haha. Ser jag något som jag gillar, lämnar sidan , tittar på youtube video, ser jag någon bära samma tröja/klänning så tänker jag; där är tecken! Samma plagg! Jag måste ha! Ta mina pengar och ge mig den haha 😂. Jag måste fixa en kassaskåp som jag inte kommer in för att stoppa mig själv för att shoppa :/. 

Iallafall ! Midsommar imorgon och ingen tur med vädret, igen! Nästan varje år samma väder. Jag hoppas på att ni andra får fin väder att fira i :)! Jag och fästmannen har inte planerat så mycket tills imorgon. Kanske köpa tårta eller göra hemma själva eller grilla. Vi får se vad som händer :)! Har ni planerat ut något kul tills imorgon :)? 

Jag ville skriva snabbt för att få bort tankar så nu ska jag sova! Kanske först dricka saft. Sen sova :p godnatt så hörs vi imorgon! Xxx

🌸🌸🌸🌸

Kommentera

