Glad midsommar :D

Jag hoppas på att ni alla har haft ett underbart midsommar firande :)! Trots att vädret har inte varit det allra bästa så var temperaturen ganska..ok :p Men vi får hoppas på att vädret blir bättre nästa år. Hur var eran midsommar firande?  

Idag så har vi först tagit hand om min fästmans mammas katt eftersom hon är bortrest så vi är kattvakt. Så det blev att ta hand om den, mata den, leka osv. Sen handlade vi lite mat och lite små godis,kakor och chips,cider och öl. Sen firade vi lite midsommar med ett par vänner som vi känner gemensamt. Där grillade vi lite, hade lite små lekar och tog det bara lugnt tills regnet kom och vi blev lite blötta av regnet men vi flyttade in oss sedan in i huset.  När vi kom tillbaka hem så började vi städa hemma. Trots att det är midsommar så är det svårt att låta bli att ha snyggt hemma speciellt om man har katt hemma som fäller mycket och gillar att kasta runt kattsanden över halva lägenheten :/

Snart så har jag semester från jobbet så vi planerar att åka ner till Kroatien och stanna ett par dagar där och sen iväg till Montenegro och vara där i ett par dagar. Men det är inte helt 100 på att det blir så men vi får se hur vi bestämmer oss att göra. Har ni planerat ut sommaren? har ni semester nu ? 🙂 Tänkte filma en del då när man är på semester så ni får se massa video från vår semester 🙂 

 Så innan semester är mitt plan att bli lite mer solbränd och förhoppningsvis få plattare mage eftersom jag har slutat att vara i gymmet vilket jag nämnde innan och jag har inte tagit mig ännu till gymmet. Så nu får jag passa på när man är ledig ifrån jobbet. Så är det några fler som gymmar så tipsa mig gärna hur ni burkar gymma för att få plattare mage 🙂

Nu ska jag ta ett varm bad så får ni ha en underbar kväll 🙂 xx

 

Kommentera

