blygsam start igen….

Hej alla finna !

Nu vet jag absolut inte hur jag ska börja med detta inlägget då jag känner mig dålig med att vara aktiv på min blogg. det var minst mer än 4-5 månader sist jag skrev (tror jag) jag är absolut inte den bästa på att vara igång och skriva så pass länge men jag vill verkligen klara av att skriva och hålla mig igång som jag var ett tag sen. Jag vet inte vad som hände att jag bara försvann. först så var det att jag tappade telefonen och hade ingen tillgång att logga in ( har dator men jag mins inte min lösenord utantill på min blogg eller email, telefonen är som hjärna nummer 2 för mig hahaha ) Men nu när det har blivit sommar och ljusare ute så har jag allt mer att somna och då är jag mest igång och hjärnan tänker tusentals saker samtidigt. Så då vill jag börja skriva igen så att jag får ut alla tankar och idéer .  Jag hoppas på att ni är inte besvikna eller sura på mig (vilket jag tror att ni är) men jag ska försöka mitt bästa! jag ska börja skriva små lappar så att jag har vid telefonen eller datorn så att jag minns :p!  Men nu är jag tillbaka med nya tag 😀 jag hoppas på att allt är bra med er och att ni har en fin sommar eller sommarlov 🙂 jag laddade upp en ny video på min Youtube kanal så för er som inte har sett på den kan gå in på denna länk och ta en titt   :  https://youtu.be/wD9Cep8hFt4

 Ny video kommer alldeles snart, förhoppningsvis nästa vecka 🙂 ! ha en fin Kväll så hörs vi mer imorgon och godnatt 🙂 ! xxx      

 

 P.s förlåt att jag var inte aktiv så länge soryyyyyyyyyyyy 😦  jag blir bättre snart på det 😀  pinki promise :p

Kommentera

