så kul och glad! !

OMG kan jag börja med haha ( fin början på inlägget) men jag måste säga hur glad jag är! jag har hittat ett jättebra program som jag tränar på med inredning. Jag har alltid varit intresserad utav att jobba med inredning men har aldrig haft chansen till det. Men nu så kan jag ”träna” mig själv  att inreda och jag gillar även att hitta inspirationen varje dag som jag sedan sätter ihop tillsammans och skapar 🙂 jag kan titta runt på internet i flera timma inom inredning och om jag hittar något som jag sedan sparar i min map. 

men låt mig komma till saken, igår så har jag inrett ett rum via programmet om jag har och många trodde att jag tog bild från internet eller en tidning men stolt så måste jag berätta att det har jag själv fixat via programmet 😀 hhhhhhhhh

Vad tycker ni? jag önskar att jag ag kunde lägga till en stickad filt på fåtöljs armen men det fanns inte med i programmet och jag blev lite ledsen 😦 jag är rätt nöjd och känner mig stolt med resultatet. Just nu så håller jag på att testa inreda ett rum och det ska vara i still med gammalt och nytt men samtidigt lite inspo från Samuraj tiden.  Vill ni se hur resultatet blir på det så kan jag lägga upp bilden imorgon 🙂 eftersom jag kommer bli klar med den ikväll om jag inte kan somna hahah. 

Som jag nämnde innan om jag får tillfälle att studera inom inredning så kommer jag absolut tacka ja till den men just nu så har jag inte hittat något runt länet eller i Jönköping så jag får ”studera” hemma. 

Jag hoppas även på att ni har haft en underbar dag och att ni kommer få en fin kväll 🙂 Just nu så är man hemma själv, fästmannen har åkt till sin kompis och dem har killkväll, dem tittar på ishockey match och jag sitter hemma och tittar på tv, dricker vitt och äter jordgubbar till det njumi haha :p  senare så har jag tänkt att börja med min dag två med gymmet. Igår så började jag lite träna och jag ska se hur länge jag kommer att orka träna och hur länge det kommer att hålla hahahha. 

Nu har jag tänkt att ”studera” igen med inredning och efter det ska jag träna, jag hoppas att ni kommer att få en fin påsk så hörs vi imorgon igen 🙂 

Bye 🙂 !

Kommentera

