Måste bli design? 

Nu är jag vaken igen, mitt på kvällen eller ska man säga morgonen? Klockan är just nu 04:08 och både Fästmannen och katten snarkar tillsammans så där är anledningen nummer två som jag inte kan somna till hahah. Men jag är tacksam att jag har dem i mitt liv, skulle inte kunna tänka mig att byta ut dem för något  eller någon i världen ❤️.  

Skulle vara lite glad om jag kunde då sträcka ut på mina fötter, eftersom jag har varit i samma position i flera timmar. Varför ? Jo, för katten ligger i mitt knä och jag vill inte flytta på henne för då kommer hon att springa ut från sovrummet och lägga sig sedan i soffan. Då har jag ännu svårare att somna eftersom jag är van vid att hon sover med oss! Hahah lite nojig är jag men jag har vant mig att hon sover i sovrummet. Titta på henne 😍, så sover hon just nu på mina fötter och drömmer om något. Önskar att man kunde se vad husdjur sover , om dem kan minnas drömmar som vi människor gör och om dem drömmer i färg? 🤔 om dem ser i färg , då är drömmen i färg med? Hahah många tankar nu 😂

Idag ( eller bättre sagt igår måndagen) så har vi plockat lite påskris. Maja fick följa med oss och hon fick välja vilka grenar som var finast 🙂 så det blev en stor påskris i år men lite tjejig om man kan säga :p bild kommer imorgon då jag vill inte att fästmannen och katten vaknar. Eftersom det blev stor påskris så var jag tvungen att ha den i stort vas och ha den på golvet. Jag trodde först att jag kunde ha den på bordet men det ser inte snyggt ut. 

Jag har även tittat på vit färg i Rusta eftersom jag gärna vill färga  om matborden och stolarna då jag inte är nöjd med färgen som dem har nu. Jag kan säga att jag har inte bestämt mig ännu vilken eftersom det finns många att välja mellan , men det står just nu mellan två vita färger hahaha. Det måste vara den perfekta vita färgen som jag tänker mig i mitt huvud 😂 

Nu tänkte jag dra mig tillbaka till drömmarnas riket och drömma mig på rosa moln innan jag börjar komma på flera saker mitt på natten 😋 jag hoppas på att ni får ett underbar morgon. Så återkommer jag igen men bild på våran första gemensamma påskris 🐰 ( kanske lyckas jag få tag på bild på en påskhare? =Maja) 

Godnatt och godmorgon 🌸

Kommentera

