Jag bara försvann..

Jag har bara försvunnit ifrån internet och i från bloggandet. jag kände att jag behövde ha lite tid för att tänka vart jag befinner mig , om jag trivs med att blogga eftersom ibland så kändes det som att jag inte skrev tillräckligt intressant eller roligt. Ibland vill man ladda upp kortare video då jag tänker att kortare video kan även vara roligt att titta på men flesta tyckte inte om det.  

När man bad om ideer eller tips på vad man kunde hitta på så fick man ibland underbara ideer eller tips men ett tag så var det ingen som verkade bry sig. Och det kan jag förstå med eftersom jag bara försvann innan med. Men jag vill ha roligt tillsammans med er underbara läsare. Att vi kan hitta på roliga tävlingar eller liknande. Det är mitt mål att uppnå så att alla kan ha roligt!  Jag har bestämt mig att komma tillbaka till bloggande och till mitt Youtube kanal eftersom jag började att sakna efter min stora ”pause” 

Jag vet att flesta av er har nog tröttnat på att lösa mina blogg eftersom jag bara försvann och hörde inte av mig, men jag kände att jag behövde komma bort ifrån det och tänka till lite.   

Jag är även medveten om att jag ord ”bajsar” och har stavfel, men jag är inte ensam om det. Men jag gillar att  jag kan få er att skratta till med mina stavfel, men jag skäms inte :). 

innan jag avslutar detta inlägg så vill jag bara säga att mina tankar är för de drabbade i Stockholm. Så hemskt att det ska hända  såna saker! Man blir sur och arg på samma gång! Jag hoppas att det är inte många som blev skadade och om det finns någon som läser mina inlägg från Stockholm, ta hand om er och va hemma tills det har lugnat ner sig. Jag hörde att misstänkta mannen/kvinnan är fortfarande på fri fot och polisen är på jakt efter personen och att personen blir snart gripen! 

 

Jag hoppas på att alla har haft ett underbart dag och att ni kommer ha ett fint kväll. 

🙂

Kommentera

