Underbart! 

Min dag började med att jag vaknade klockan 10, och då så kände jag direkt , jag behöver mer sömn och har ingen energi till att gå upp från sängen. Men jag tänkte på att jag hade möte idag och måste gå upp! Så jag fick krypa mig ut från sängen och sen stod jag brevid sängen som ett gatulampa och tänkte- får jag inte sova längre? Jag får skylla mig själv för att jag somnade så pass sent igår och nu måste jag hålla ut! 

Så jag fixade mig , drack saft ( fick vara mitt frukost vilket jag inte kan ätta när jag är trött ) och sen åkte vi till mötet, efter den så hade vi 1,5h kvar till nästa möte så vi gick in till Rusta och där hittade jag två fina tavlor ! Jag ska köpa en till imorgon så då får ni se dem då ;)! Jag blir alltid glad när jag hittar nya tavlor till lägenheten eftersom dem lyfter upp ett helt rum !

Efter möte nr två så handlade vi och vi åkte hem. Möten gick toppen och jag kände att jag lyckades slutföra min cheklista för idag 🙂 jag slängde kattsanden och diskade. Sen tittade vi på film och jag råkade att somna :p 

Naglar har jag inte fixat eftersom jag har ingen energi för det idag men hoppas imorgon så får fixa det då :)! 

Nu så ligger man i sängen och ska läsa en bok innan man somnar så hoppas att man sommar tidigare 🙂 hur var eran dag idag? Vad har  ni gjort idag? 

🌸🌸🌸🌸sov fint 🌸🌸🌸🌸

Kommentera

