video på G!

hej alla underbara jag hoppas på att ni har haft en underbar dag och att ni vilar er upp inför måndag till skolan/jobbet eller så är ni kanske lediga :)? 

Idag så har vi bara åkt runt och handlat lite och vädret idag var inget det bästa 😦 det var kallt och regnade och man känner verkligen hur man längtar efter sommaren och värmen. Och att man kan börja använda de nya skorna som jag har köpt :)! 

Jag har även lyckats hitta några nya kläder inför sommaren så kanske kommer det en ny Haul? det var länge sedan jag la upp sådan video, så skulle ni jätte gärna vilja se sådan video, så kommentera på detta inlägg 🙂 

Vi kom hem inte för så länge sen, så jag har inte hunnit att bädda sängen, diskat eller fixa kattlådan 😦 så det måste jag göra men jag ville ladda upp video och berätta för er att video kommer alldeles snart 😀  

efter att jag är klar kommer jag börja städa runt och fixa kattens låda, fixa sängen och ta det lugnt, spela ett spel eller titta på tv 🙂 

Här är länken till mitt nya video: 

Jag hoppas på att ni har ett fortsatt trevligt kväll så ses vi imorgon 🙂 

Kommentera

