försent?

Hej alla underbara jag hoppas på att ni har haft en underbar kväll och en fin helg. Jag har fixat till min video och jag hoppas på att jag hinner ladda upp den idag om jag inte hinner ladda upp den idag så kommer den imorgon. Men jag ska göra mitt bästa så den kommer idag  🙂 

Jag hoppas även på att ni kommer tycka om min video och om ni har flera förslag på vilka video som jag kan göra så är det bara att kommentera här på bloggen eller på min instagram konto :  aleksandrasclouds. Där brukar jag vara aktiv varje dag/minut hahah. 

Och så ÄNTLIGEN har min mikrofon kommit så nu kan ni höra mig bättre på mina video och jag kommer även att köpa ny kamera så bättre kvalite på video kommer 😀 

Vad har ni gjort idag? har ni haft en underbar dag? Själv så har vi åkt upp till badplatsen och tittat på hur det ser ut där uppe nu. Sjön på vintertiden tycker jag ser på något  sätt större ut, det var is på vattnet och ljuset från staden reflekterades bakom skogen. Flygplatsen i jönköping ligger precis jämte intill badplatsen så vi fick syn på ett litet flygplan som landade precis.  En mysig och underbar dag. 

Men som sagt jag ska försöka ladda upp idag om man hinner om inte så är den uppe  imorgon! 😀 

tillsdes ha det fint så hörs vi snart ❤ 

Kommentera

