När en planering inte vill sammarbeta 

Som ni vet så skulle jag ladda upp min video idag, allt är klart och fixat men så är det alltid någonting som måste blockera sim planering.. 

jag tittade på videon sista gången innan jag laddade upp den så märkte jag att ljudet har försvunnit från videon så nu måste jag fixa till ljudet igen. Så video kommer vara uppe istället men då kommer den vara uppe redan på eftermiddagen än på kvällen. Så direkt efter att jag har fixat till ljudet så kommer jag att ladda upp den imorgon. 

Jag hoppas på att ni förstår men imorgon som sagt är den uppe och jag längtar tills att ni får se den :)! 

Jag hoppas på att ni har haft en underbar dag, själv så har man haft mötte hella dagen och känner mig hellt utmattad och trött! Jag somnade klockan 8:30 och vaknade redan vid 9:00. Så det var massa energi drinkar För mig idag och jag känner att jag kommer somna närsomhelst på soffan hahah. 

Det blir ett kort inlägg idag men imorgon hörs vi igen så får ni ha en fin  måndagskväll 🌸🌸🌸🌸

Kommentera

