Så himmla kul!! 

Nu har man filmat klart videon som ska komma ut på Måndags kvällen ! Den handlar som sagt om smink tips  inför alla hjärtans dag ! Och jag har haft så himmla kul att filma och att redigera denna video! 

Som tur är så fick man lite hjälp utan fästmannen så att det skulle gå bra med filmningen😇  

Sen vill jag även passa på att tacka er alla som har tagit tiden att följa mig på min Youtube kanal och gillat min förra video! Så snabbt vi har vuxit !  Tusen tack och jag hoppas på att vi blir mer så att vi kan ha fina tävlingar och annat kul tillsammans! Jag tittar er absolut inte som fans utan som mina vänner och att vi kan umgås och ha kul med varandra:)!  

Skulle ni vilja se några video så är det bara att skriva till mig på bloggen, instagram eller på min youtube kanal 🙂  

Jag hoppas på att ni har haft en underbar dag och kväll och att ni får en fin måndag imorgon. Sov så gott alla så ses vi imorgon ! 🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Kommentera

