Kärlek i luften ! 

Idag så vaknade jag tidigare eftersom jag kunde inte somna om så jag tänkte jag kan sitta ner och blogga istället :)! 

Jag hoppas att ni sov bra och att ni kommer då en underbar söndag! Idag har jag faktiskt tänkt att filma min nyaste video som kommer ut på måndag ! Strax innan alla hjärtans dag 🙂 

Då undrar ni säkert , vad är det dör video ? Jag tänkte filma en alla hjärtans dag smink tutorial :)! Lite tips på hur man kan sminka sig inför alla hjärtans dag och samtidigt fixa håret och tips på kläder inför en fin dejt 🙂 Perfekt video inför alla hjärtans dag och då tänkte jag perfekt att lägg upp den innan alla hjärtans dag. 

Har ni några frågor som ni vill ställa? Fråga mig på kanske jag kan göra en ny QA video om ni gillar dem ?  Denna gången blir bättre kvalité eftersom min andra var mitt förtsa QA video och jag visste inte hur jag skulle svara , hur ska jag ha lyset och ljuden. Så skulle ni vilja ha en ny sådan video så ställ frågor så skriver jag ner alla och svarar på dem :)! 

Nu ska jag titta på Keeping up with the kardashians så hoppas jag på att ni får en underbar söndag! 

PS har ni tittat på min January Favoirites ? Gå in på min youtube kanal och titta :)!  Lämna gärna en subscribe ❤🌸🌸😇 

Kommentera

