Har ni sett?? 

Idag laddade jag upp ( igår ) min första : min månads favorit! Jag visade bl.a mina nya skor som jag fick i brevlådan ifrån Tyskland. 

Dessutom så har jag köpt två nya handväskor som passar utmärkt till våren och sommaren! 

Har ni missat videon? Ingen fara hör kommer länken igen 🙂 

https://youtu.be/JHHumqEk5HY


Gillar ni sånna video så kommer jag göra för Februari månad med och då kommer jag att eventuellt inkludera några filmer eller serier som jag har tittat på men eftersom jag har inte tittat på någon ny film så blev det den klassiska The Notebook :). Jag kan aldrig tröttna på den ! 


Stanna förbi imorgon på min blogg , för jag skriver nu vardagligt så att ni inte missar något som jag skriver :)! 


Dröm fint så ses vi imorgon ✨🌛✨🌸

Kommentera

