januari favoriter

Jag har filmat en ny video och den är uppe nu!! denna handlar om mina favoriter från Januari månad. Det är lite sent men bättre sent än aldrig 🙂 

Jag har lovat att jag kommer bli mer aktiv så då tänkte jag börja med denna video. På lördagen så kommer det en ny video uppe!  vill ni se min nya video så kommer länken här :  https://youtu.be/JHHumqEk5HY

Vad tyckte ni om min video? tyckte ni om den? kommentera jättegärna vad ni tyckte om den. Har ni Youtube kanal så följ mig för att vara uppdaterad för nya video så att ni inte missar någon.

Jag hoppas på att ni alla har haft en underbar dag, Idag har jag mestadels filmat hela dagen till min youtube kanal. Jag har även planerat för den nästa video ,hur jag ska filma, vad jag ska ha med eller inta ha med. Senare under dagen så har vi köpt lite mat och nu är jag här vid dator och laddar upp min video.   Dagen var kort men jag är nöjd eftersom jag la upp min video idag vilket var  mitt mål för dagen idag. 

Nu ska jag gå och laga kvällsmat, hoppas att ni alla fina har en fin kväll så ses vi imorgon igen nighti nighti ❤ 

Kommentera

