dålig morgon!

Jag hoppas på att ni alla underbara människor som läser min blogg har sovit och vaknat bra!  Om ni har så är jag verkligen glad att ni kunde sova ut och vila upp er efter helgen. Jag däremot har inte kunnat sova ut bra och har inte vaknat på ”fint” sätt. Det började allt tack vare våra grannar som har börjat att hamra/ såga och borra klockan 8 på morgonen fram till klockan 15!! När vi skulle gå till bilen så såg vi att det var en firmabil som stod utanför vår port och då såg vi att dem bytte plastgolvet i badrummet! Det är inte ens lönt att dem gör det eftersom vår område är bara med hyreslägenheter. Eller att dem knackar på dörren och säger _ hej vi kommer att låta lite med renoveringen och vi ber om ursäkt för det. Men NEJ! ingenting alls! 

Dem har hållit på så i snart två veckor! det låter verkligen mycket speciellt när dem håller på att byta några i elementen. Eftersom rören i badrummet går ner i golvet och deras badrum är antagligen precis över oss i sovrummet så då hör man direkt om dem går bara i badrummet. 

Hahaha ni märker att jag låter verkligen inte glad men det är bara för att jag har inte kunnat vaknat på ett fint, lugnt, sätt som man ska göra på morgonen. Istället är det massa hamrande !

Imorgon tänkte jag iallafall börja filma in min nya video som jag kommer att lägga upp denna veckan. Nu efter förkylningen så känner jag att jag har fått mer krafter och energi så nu  kör jag igen :)! filma och blogga wiiiiii! 

jag vet att flesta av er blev besvikna och ledsna för att jag inte bloggade och filmade så mycket de senaste månad och det är jag medveten om också.  Men som jag nämnde innan jag har verkligen varit förkyld. Jag har inte kunnat ta mig ur sängen utan att jag blev yr av feber. 

Men nu är det nya tag och fler blogg kommer och video :D!!

ha det fint så ses vi imorgon på min blogg 😀 !

ps. har ni missat min senaste video? här är länken :     

Kommentera

