Badar som en anka 

En sådan dag då man bara vill tillbringa en hell dag i badkaret och läsa en bra bok. Den perfekta sättet att återställa kroppen efter förkylningen.  Som liten har jag kunnat bada i badkaret, leka med mina My litle Pony eller fantisera att jag var den lila sjöjungfru i badkaret.  När jag var tvungen att gå ut från badkaret så brukade jag oftast gråta och be om att få bada igen. 

Nu bär man är vuxen så är man glad och tacksam att man var möjligheten att ligga i badkaret ett bra tag och gå ut då när man känner att det börjar bli för varmt hahah. 

Men tyvärr så kan man inte ha fina ljus , blommor eller liknande runt badkaret för så skulle det hamna inne i karet pågrund av katten gillar att hoppa in och vänta att man ska kasta papper till henne medans man gör sin business på toaletten. Så detta är min fina sällskap medans man tar ett avkopplande bad. 



Idag så har jag fått hem dessutom mina sommar skor som jag har beställt ifrån Tyskland ! Dem är fantastiska och i bra kvalité ! Dem får ni se på min näst kommande blogg 😉 !  Så nu har ni något att se fram emot :p förhoppningsvis så kommer mina andra skor imorgon eller någon dag i veckan. 

Våren och sommaren är min bästa årstid , eftersom det är ganska ”snart” våren kommer så har jag börjat att förbereda min garderob. Gammla kläder ut nya in! Men denna gången ska jag ha mer kjolar och klänningar tänkte jag , självklart sjkorts med! Eftersom vi ska eventuellt åka till Kroatien i år. Förra året var vi hemma och jobbade men för 2 år sen så fick vi njuta i värmen i Kroatien vilket var underbart!  Underbar god mat och jag klagar inte på värmen 🙂 ! ( vi hade 35 • varje dag, 1 dag regn med 25•!) 

Som ni märker så skriver jag om allt möjligt just nu , huller om buller, men när jag är avkopplad så vill jag få ut alla mina tankar och ha en fin pratstund med er. 

Jag hoppas att ni tycker om sånt ? 🙂 

Vart gillar ni att åka? Bästa sommar minne ? Hur brukar ni ha ”relax”?  🌸🌸🌸 

Kommentera

