förlåtelse

Jag vet att jag har varit borta och att jag inte har  bloggat på ett tag nu som jag har lovat. jag har varit förkyld och liggandes i sängen i ett bra tag nu. jag har inte suttit vid datorn nu på ett bra tag så det känns skönt att vara vid datorn igen! När jag är förkyld så gillar jag inte att sitta framför den, jag är under täcke, sover dricker massa apelsin saft och massa pappersnäsdukar på säng bordet.   

Jag hoppas att ni kan förlåta mig och jag förstår att ni blev sura eller besvikna på mig, jag har bara försvunnit utan att säga till er någonting och i framtiden så kommer jag att skriva om jag försvinner i ett par dagar igen.

som ett plåster på såret så har jag filmat ett video som jag la ut alldeles nyligen 🙂 !  Här kommer länken till videon :

som sagt, förlåt igen att jag var borta utan att säga till men nu är jag tillbaka 🙂

Kommentera

