Kan inte sova

Jag hoppas på att ni alla mår jätte bra och att ni har haft en underbar vecka. Det är sista dagen på denna vecka och snart så närmar vi oss februari! Vad snabbt månaderna går! Innan vi vet så är det redan sommar vilket jag längtar !  

Trots att året har gått så snabbt och att skett flesta av er har nog nyårslöfte. Jag har ingen i år men jag vet inte om man kan räkna att det är nyårslöfte. Men jag har lovat mig själv att jag ska börja gymma. Eftersom jag har fåt riktig rund mage av all julmat och nyårsmat. Jag kan knappt ha på mig vanlig T-shirt !  Så imorgon tänkte jag redan börja med min träning och bli i form som jag en gång var. Då hade jag 6 pack och muskler på armen och fina form på baken och benen ( jag var kär i gymmet för ca 6 år sen,jag kunde gymma i 2 timmar varje dag) . Men nu som ni såg på mina video så ser jag ut som en sopsäck. Och jag vill helst ha fin form framm till sommaren ( ok, jag har nog nyårslöfte hahah) eftersom vi skulle åka till Kroatien igen och då vill man ha gärna några former.  Så jag har köpt gymmkläder , sport-bh , skor till gymmet och leggings till gym , nya Rambo 2017! 

Så nu ligger jag i sängen och tankar snurrar runt i huvudet om gymm, ska jag köpa några fina klackar till sommaren? Ska jag titta på några fina ryggsäck ? Kanske handväska? Ska jag vloga imorgon? 

Jag önskar att jag har on off knapp så att jag kan sova , klockan är 04:43 och jag har inte somnat ännu. 

Så jag ligger i sängen ( vilket jag nämnde :p ) och tittar på våran nya sänghimmel som jag har fixat i onsdags. Är så himmla nöjd och glad att jag fixade den. Så nu kommer tankarna tillbaka om jag ska köpa nya tavlor i sovrummet och kanske ha en hylla ovanför sängen? Hahah. 

Här är bild på hur sänghimmel ser ut jag har även filmat när vi handlade i IKEA och när jag satte upp den, har no tittat på videon? Om ni inte hittade till den så kommer videon här : 

https://youtu.be/N21GBrY4CTY


Jag ska försöka sova om jag lyckas , jag hoppas på att jag inte slutar med att jag shoppar något på nätet istället haha. Sov gott så hörs vi 🌸

Kommentera

