uppe nu

hej jag hoppas på att ni mår toppen och att ni har haft en underbar dag! 😀

jag skulle ladda upp video i lördags men min dator ville inte samarbeta med mig så då fick jag spela in en ny video. men förhoppningsvis så kan jag lada upp min planerade video på onsdag :)!

Idag så har jag varit i IKEA och shoppat med chubbi och hans kompis. jag har hittat en underbar DIY så jag bestämde mig att handla det sista som jag behövde för att påbörja 🙂

här ät min nyaste video!

Vad tyckte ni om min DIY? gilla eller kommentera videon gärna 🙂 

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova som en bebis.ha en underbar kväll och sov gott 🙂 

Kommentera

