video ?

jag hoppas på att ni alla har haft en underbar dag idag och att ni har en underbar helg.  Min helg hittills har varit rätt lugnt och jag har varit hemma idag. Man behöver inte åka ut varje dag eller hur?

Jag skrev i min föra blogg att jag skulle ladda upp min första spel video, men jag har fått problem med att ladda ner spel i min dator så det blev inte som planerat. Och min plan idag att jag skulle ladda upp en spel video idag men eftersom dator bestämde sig att retas idag så får jag filma imorgon en video kanske en vlogg eller något liknande. Jag hoppades verkligen på att jag kunde filma idag min första spel video men planer ändras.  

Jag hoppas på att ni förstår och att ni inte blir besvikna för att ingen video kom upp idag men imorgon kommer video istället. 

i onsdags så laddade jag upp en video som handlade om reklam vs verklighet, har ni hittat in på in youtube kanal och titatt på den? Om inte här kommer länken till den :  

https://youtu.be/AFM6JoRpGNQ

Jag bestämde mig att göra en annorlunda video eftersom jag har alltid tänkt och göra denna men har aldrig haft tiden till den. Men nu äntligen så kunde jag göra den ! 😀  Och jag hoppas på att jag kommer göra flera i framtiden förhoppningsvis inte själv då. 

Jag ville skriva snabbt så att ni skulle veta om video kommer idag eller inte. Men imorgon så kommer video!  Ha en fin helg och en underbar kväll. 

En reaktion på ”video ?

Kommentera

