video snart uppe

Just nu så sitter jag och redigerar det sista i min video som jag kommer att ladda upp alldeles snart :)!  jag har gjort en komedi video som handlar om reklam.  Jag har tänkt på att göra sån här video ett bra tag men har aldrig gjort den.  Trots att jag inte använder mig utav de bästa kamera så är jag rätt nöjd med resultatet och jag hoppas på att även ni kommer tycka om den. 

På lördagen så kommer min allra första spel video :)! och då har jag tänkt att köra ”hardcore” direkt med temat som jag inte klarar av med, skräck. 

Jag tänkte hitta de mest läskigaste spel och jag vet direkt hur det kommer att sluta haha. Har ni några tips eller ide på läskig spel så tipsa jätte gärna :D!  

Jag uppdaterar er när videon är uppe, nu ska jag redigera vidare 🙂 

Kommentera

