heminredningstips

Jag har  tagit ner  alla juldekorationer och julbelysningen idag.  Så nu tycker jag att det känns tomt och inte ljust längre hemma som innan. Och jag ville inte packa ner ljusslingorna, så vad kan man göra med dem nu när julen är över?  

man kan göra mycket med dem nu när julen är över ( om dem är vita ljusslingor)  Man kan ha ljusslingorna vid spegel, över sängen, uppe ovanför gardiner, uppe på taket i hallen vilket jag funderar att göra. 🙂 

Men jag tyckte att vår fotohörna är ganska mörk och saknar ljus, så jag fixade detta : unnamedunnamed-2unnamed (1).jpg

snyggt och enkelt som blir knappt klar på 5 minuter :)!  Självklart så kan man använda färgade slingor om man tycker att det är snyggt med det med, Har ni en sänghimmel så kan ni ha slingorna inne i sänghimmel så att det ska se ut som en fin sommar himmel med stjärnor 🙂  . Släpp fram fantasin och skapa din egen fantasi värld med ljusslingorna. 

Har ni tagit ner julpyntet? Hur brukar ni inreda med ljusslingor?  Jag hoppas på att ni tyckte om min tips och att ni kommer att testa detta med 🙂  skulle varit kul att se hur ni fixar det :)! 

2 reaktioner på ”heminredningstips

Kommentera

