nytt år, ny video uppe

gott nytt år! jag hoppas på att ni har haft ett underbart nyårsfirande! 😀 nytt år med nya möjligheter och jag hoppas på att denna nya året kommer vara mycket bättre än den förra. Det var en ganska mörk år tycker jag. Massa olyckor och många som dog, så jag hoppas på att vi slipper se eller höra sånt nu i denna nya året. Vi håller tummarna att det blir en lyckad och underbar år :)! 

Andra nyheten är att jag har laddat upp min nya video :)!  Denna handlar om nyårsfirande och jag kan säga att det hände en olycka som jag var inte bered på att det skulle hända 😦 vill ni veta vad det är?  Titta på min video, jag lyckades filma allting, bevis finns. 

Glöm inte att gilla och Subscribe 🙂

Kommentera

