har ni missat?

Jag hoppas på att ni har haft en underbar dag idag. Jag själv har fryst hela dagen, känns som att man kommer bli förkyld snart.  Jag är verkligen ingen vinter människa. Önskar ibland att man kunde på på ett varmare land året om :(. 

Igår kom upp min nya video på min YouTube kanal, för er som har missat det här kommer länken till videon –       https://youtu.be/Y1oyNlpZojE

Jag kommer ladda upp en video efter nyår så det kan komma 2-3 dagar senare än förväntat men den kommer komma ! 😀 

Jag ville även dela med mig en  rolig och chockerande artikel från Aftonbladet. En 13 årig tjej ville handla Tamponger på pressbyrån, men hon blev lite chockad när hon fick se vart den stod : : http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0d2gJ/matea-13-fick-hora-att-det-var-aldersgrans-pa-mensskydden

Följ mig på min YouTube kanal, gilla och kommentera gärna vad ni tycker mest om julen :)! 

Kommentera

