video uppe

Min nya video är uppladdad på min kanal. Nästa video kommer upp efter nyår eftersom jag vill kunna in det nya året som kommer.  Men då kommer jag inte att skriva här när den är uppe så se till att trycka på ”subscribe” knappen på min YouTube kanal!

min nya klipp kan ni hitta här https://youtu.be/Y1oyNlpZojE

Se till nu att följa mig på min YouTube kanal så att ni ser när mina video kommer uppe eftersom jag kommer inte alltid att skriva här på bloggen när den kommer.Kan hända att jag inte hinner skriva på bloggen om jag laddar upp den snabbt via andra datorer. 

Som jag nämnde i min förra blogg, är vi fler subs så kommer jag att ha även tävlingar och då kommer jag inte att ha informationen här utan då kommer det vara på min kanal. Så alla ”nyheter” kommer inte ske här utan på min kanal med. 

Gå in och följ mig nu så att vi kan ha tävlingar som Giveaways och andra roliga grejer! 🙂

Kommentera

