kortare video

Jag kommer ladda upp ett video idag, men den kommer vara kortare. Jag trodde att det skulle bli lite längre men jag kunde inte filma så mycket av julen. Eftersom jag ville inte ta fram kamera på hans familj så att de skulle känna sig obekväma i sin eget hem. Jag hoppas på att ni förstår det, men jag kommer att ladda upp en annan video som jag har längtat på att filma ( om jag lyckas)  

Se till att följa mig på min Youtube kanal, gilla och kommentera vad ni tycker som är mest mysigaste inom julen !  Jag hoppas på att ni har haft en underbar och trevlig jul ! 

video kommer upp om  ca 40 min, medans ni väntar gå in och titta på min senaste video där jag tipsar om nyår kläder 🙂

2 reaktioner på ”kortare video

Kommentera

