undrar ibland

Jag skulle ladda upp video igår, även att det är jul. Men jag bad er om ni kunde följa mig på min Youtube kanal men fick inget. Jag vill verkligen ladda upp video och dela till er det jag gillar att göra. Men för att jag ska dela video med er så tänkte jag att man kunde få som ett slags ” belöning” ifrån er? och klart att jag frågar det eftersom hur ska jag annars veta vad ni tycker om att se det jag laddar upp?  Och att ni ska få notifikation när video kommer ? 

gilla mina videoklipp som jag laddar upp – Så att jag ser vad ni gillar för slags video

Ogilla mina video- så att jag ser vad ni inte tycker om. 

Följ mig på min youtube kanal- Så att vi kan växa och att jag kan tillslut ha ett slags tävling så att ni får ut av att vi växer med! 🙂  Jag tänkte att vi kunde ha ett Giveaway som ni skulle tycka om  som kan vara allt ifrån presentkort, smink, spel eller liknande. 

Jag vill ABSOLUT inte att ni ska tänka att jag inte håller det jag lovar, jag  har fixat min video och redan redigerad. men den väntas på att bli uppladdad. Jag filmar inte video för min egen skull ( jag älskar att filma och redigera, jag lär mig för varje video allt mer)  utan för eran skull. Jag vill dela med det som ni skulle gilla att se och även få er att skratta till.

Men jag vill även bli belönad som jag nämnde innan, 5 eller fler följare på min kanal, like eller en snäll kommentar, ni väljer. Det är därför jag har min kanal så att vi kan ha kul tillsammans, Den är inte bara för mig utan för er med. :)!  Jag vill att vi kan en dag sätta ihop en fin hälsning till andra som tittar på våran kanal. Att ni skickar in en kort video så sätter vi ihop den till en underbar video? Det skulle vara kul eller hur? 🙂

Jag är inte sur, arg och jag lovar det jag håller. Men jag vill även få en ”godisbit” eller ”belöning” efter att man laddar upp video. 

så gå in på min kanal, följ, gilla eller kommentera något snällt. Video kommer då. 

Eftersom det känns ibland som att det inte händer något alls det som jag gör, som jag nämnde innan, den är inte bara för mig utan för er med! 🙂 

Ha en underbar kväll!

Kommentera

