Video idag

Hej och god jul till er alla ! 🙂 jag hoppas att ni har en mysig och ett underbart jul med era nära och kära. Jag kunde inte ladda upp video igår men därför kommer den senare ikväll eftersom det är jul 🙂 ( vilket ni förstår ) 

Så idag blir det att ätta sig fet och väga 10 kg extra haha. Men man klagar inte :). Får börja träna efter julen , om man inte blir för lat :p 

Som jag nämde, video kommer idag och jag ska filma lite till idag och sätta ihop video tillsammans från igår filmande. 

Men på ett vilkor, om ni följer mig på Min Youtube kanal. Då laddar jag upp video idag. Gör mig extra glad idag och börja följa mig så att jag vet att ni tycker om det jag gör och även så blir det lättare för er att se när mina video kommer upp. Då får ni notifikation direkt i telefonen, så gå in på min youtube kanal, tryck på subscribe, tryck på klockan så att ni får notifikation , gilla de video som ni tycker om och jag laddar upp videon idag vilket kommer bli längre video. 

Hur många Claudis kan vi bli? 🙂 

Kommentera

