video

Hej hur är det med er alla idag? jag hoppas på att ni har haft en underbar dag. Själv så har jag haft en seg dag idag. vi hämtade bilen idag från verkstan så nu funkar den bättre. Felet på bilen var att oljan var gammal och behövdes att bytas. är glad att det inte var något allvarligare och lätt att fixas. Så nu rullar bilen på som vanligt och känns snabbare igen. Utskriven från sjukhuset fast till bil haha 😛 

Imorgon ska min nya video komma upp men den kan komma lite senare eftersom de tär jul imorgon. Hinner jag inte att ladda upp den imorgon så laddar jag upp den då den 25 december.  Jag hoppas att ni förstår varför den kommer senare upp då. Men jag lovade att ladda upp och den kommer :)! 

Har ni svårt att komma på vad ni ska ha på er på julen?  Här kommer lite tips

När jag tänker på julen och att veta vilka kläder man ska ha på sig så tänker jag röd klänning, guld eller mörk lila. Svart kan passa men om man har lite glittrig detalj som exempel skärp, brosch eller en glittrig kofta. Eftersom själv så tycker jag att svart passar inte in till julen, men vill man ha på sig en ren svart klänning så kan man. Men jag skulle inte vilja ha det. Själv så ska jag ha på mig en röd tub klänning som jag har köpt från BikBok.

Med smink så tänkte jag att ha röd läppstift och smokey eyes med röd färg i mitten på ögonlocket för att få fram jul känslan även på mitt ansikte 🙂  Här kommer lite smink tips om ni vill se

jag hoppas på att ni kommer ha en underbar kväll, så hörs vi imorgon och som jag nämnde innan, video kommer eventuellt imorgon eller den 25. Kommer den imorgon så kommer den upp lite senare. ❤

En reaktion på ”video

Kommentera

