video uppe nu

Jag laddade upp min nya video igår, har ni tittat på den? Hittar ni inte in till min Youtube kanal här kommer länken : https://youtu.be/-O6V27Zlglc

Denna video handlar om tips på hur man kan ha på sig på julen eller Nyår, eftersom jag fixade föra gången en smink video för jul och nyår. För att se mina tips på kläder gå in och titta 🙂

Jag hoppas på att ni tycker om videon och se till att följa mig på min Youtube kanal och gilla den eller gilla inte den så att jag vet vilka slags video NI tycker om. Det skulle varit med lättare för mig så jag vet vilka video jag kan lägga upp.

Hur många cloudies kan vi få på min Youtube kanal ? 🙂 kanske kan jag fixa en Giveaway om vi når upp till 15 följare på min youtube kanal? skulle ni tycka om det ? 🙂

Kommentera

