ny video uppe

Nu är min nya video uppe! denna gången blev det en kort video och jag visar er hur man kan klä sig på julen eller nyår. så om ni inte vet hur ni ska klä er här är tips 🙂 Ibland så blir mina video korta eller långa, eftersom min föra video var lite längre så blev denna kortare, men nästa video blir längre.

Trots att den blev kort så hoppas jag på att ni kommer att tycka om den och att ni får några inspiration inför jul och nyår.

 hittar ni inte in på min youtube kanal? Här kommer länken 🙂

Har ni missat lördagens video som handlar om smink? titta gärna på den och berätta vad ni tyckte om den. Gilla gärna och Subscribe 🙂 !

Jag hoppas på att ni får en fin kväll.

Kommentera

