Godmorgon 

Godmorgon till er alla som läser 🙂 jag hoppas på att ni sov bra och är utvilade och att ni får en fin start på dagen samt på jobbet eller i skolan. Hur har ni startat morgonen ? 

Själv så har jag sovit bara i en timme och var vaken hela kvällen. Jag kunde inte sova och försökte att somna men det slutade med att jag bar snurrade hitt och dit i sängen.  Sen så fick jag massa idé hur jag kunde filma min nya video vilket jag tänkte filma om 🙂 så nu startar jag min morgon med ett varmt bad har bi testat denna badsaltet ifrån Ica maxi? Luktar verkligen varaktigt och gillar man inte den doften så finns det runt 7 andra underbara dofter pris: 25 kroner :). Så man häller ner som ett slags pulver med lite salt blandning i och doften sveper snabbt ur påsens innehåll :)! Underbart doft ! Nu ska jag plaska vidare i badkaret och läsa en bok 🙂 så hörs vi senare på dagen ! 

Ha det fint så länge 🙂 

2 reaktioner på ”Godmorgon 

Kommentera

