planering inför att filma

Jag hoppas på att ni har haft en underbar dag och att ni hade bra väder idag. Har ni haft dimma idag? Vi har haft en ganska dimmig dag, gråt och ingen sol alls. Trots att det är December månad och mindre en vecka kvar tills julen, så är det fortfarande plus. Jag tvivlar på att det kommer snö denna månad och i Januari. Eftersom som jag har sett så kommer det att vara plus i flera dagar framöver. Vi hade ett tag minus men det var knappt i ca en vecka och lite snö men det var 1 cm bara.Idag så har vi bara varit hemma,tittat på serier och tvättat kläder.

Fortsätter det såhär då kommer sommaren snabbare än vanligt. Det klagar man inte på? 🙂 Men det är inte bra för naturen att det ska vara så, ingen minus på vinter tid. Jag har sett många som har börjat att använda deras skinnjackor, långa koftor eller höst jacka.  Själv så har man fortfarande sin höst jacka kvar.

Jag undrar hur det skulle kännas att på i exempel Australien och fira julen på ”sommartid”, om man skulle känna någon skillnad alls eller om man skulle tänk att det känns konstigt att fira julen på 27+

Nu när det är snart jul, har ni planerat vad ni ska bära till julen/ nyår? Om inte ha utkik på min kommande video som jag har redan börjat att planera att filma imorgon. Den kommer att vara uppe på onsdagen  :). ett litet tips – ”fin inför jul”  Katten kommer att vara min assistent denna gången så både hon och jag hoppas på att ni längtar att se den 🙂

Det var en kort inlägg idag eftersom jag har inte gjort idag så mycket att dela med er. Men jag skriver imorgon igen 🙂 vem vet kanske har jag längre inlägg att skriva ?

ha en fin kväll och sov gott, lycka till imorgon på jobbet / skolan.

🙂

Kommentera

