längtar ni med?

Jag hoppas på att ni har en underbar dag, precis som jag har haft. Idag när jag vaknade så kände jag hur solstrålarna värmde min kind. Det var länge sen man kunde se solstrålarna av den gråa vädret som vi har. När jag tittade ut från fönstret så var det vit och det glittrade överallt. Först så trodde jag att det var snön som kom men när jag tittade bättre så var det frost! 

det har varit dis och dimma igår kväll och minus. Så då hade det frusits ihop på något sätt och lagt sig som ett slags täcke på marken. Riktigt fint ser det ut på morgonen trots att jag inte gillar kylan. Jag är mer sommar människa, 35 grader varmt och soligt PERFEKT! 🙂

jag minns när jag var mindre, då gillade jag mer snön. Jag kunde leka en hel dag ute i snön. Bygga snögubbar och iglo. Men nu vill jag bara sitta inne i bilen och höja upp värm,en till 30 och vänta på fästmannen att komma tillbaka i bilen haha.

 Jag har fått mina nagel skylts prov ( en plastig avlång nagel provare som man kan måla på och visa till sina kunder vilka färger man har) eftersom jag håller på med naglar ibland när jag är uttråkad. Men tyvärr så har jag alltid den oturen att dem går av lätt eller  så är gelen gammal.  Ändå om jag följer hur man ska göra så går det ibland inte. Men jag har lyckats att bära dem ca som längst till 3 veckor. Men den gelen är tyvärr slut nu så jag väntar på att den ska komma i brevlådan igen. 🙂 Har även vågat att beställa Akryl med så ska jag våga att testa det med. Eftersom jag har aldrig testat Akryl.  Har jag turen med att fixa naglar så kommer jag planera att öppna eget.

Imorgon är det lördag och det betyder ett nytt video kommer upp 🙂 Gillar ni smink video så kommer ni gilla min video. Följ mig gärna på min nya Youtube kanal så att ni inte missar min nya video :)!

här är min video ifrån onsdagen om ni har missat att se den 🙂

glöm inte att gilla och följa mig eftersom det skulle hjälpa mig att se vad för slags video ni tycker om att se och vill att jag ska filma om ni har tips så föreslå gärna! Och även att ni inte missar någon video som jag lägger upp!

Vad ska ni göra denna fina fredags kvällen? ska ni ut och festa lite eller ta det lugnt hemma  som jag ? 🙂

2 reaktioner på ”längtar ni med?

  1. Du kan sminka dig och prata mer i videon ön musik bara blir lite långtråkigt då. Och med bättre kvalitet än din föra video där såg man inte så nära med fint kvalitet. Jag ska vara hemma min tjej kompis kommer över ikväll vi ska ha tjejkväll kolla på fifty-fifty shades of grej.

    Gilla

Kommentera

