snart uppe

Just nu så sitter jag och redigerar videon som jag ska lada upp alldeles strax.  Så videon kommer att vara uppe på min Youtube kanal om ca 45-50 minuter eftersom upplandningen idag är jätte seg :/.  Men jag hoppas på att den kommer gå snabbare snart! Jag hoppas på att ni hittar in på min nya Youtube sida? Annars så är det att leta upp mig på Youtube samma  namn som innan fast på den nya så har jag 3 prenumeranter. Så jag hoppas på att vi kan bli flera? 🙂

Videon blev inte så lång som jag hade tänkt mig, fästmannen gillar inte att bli filmad så jag försökte filma så mycket jag kunde under hela dagen. Så jag hoppas att ni förstår 🙂

vad sägs om att få en vinter sminkning / nyårssminkning eller jul sminkning? Kan sminka mig så att det kan passa både tillfälle 🙂

jag letar just nu efter en screen recorder om ni känner till några bra tipsa gärna eftersom jag tänkte filma när jag spelar nästa onsdag 🙂 Jag har en screen  recorder som heter Ice Cream men jag kan inte överföra den i min redigerings program :(. så tipsa gärna om ni känner till några bra  🙂

följ mig gärna på min nya YouTube kanal så att vi blir fler, fler video kommer att läggas upp med då samt längre 🙂 !

Kommentera

