Födelsedags shopping 

På onsdag så fyller min älskade skatt år, så jag tänkte förbereda inför firandet :). Jag har inte åkt ännu men snart så ska vi ut och handla. 

Jag har tänkt att köpa lite blandat som han älskar , dammsugare ( kakan ) läsk som han gillar, han funderade på att jag skulle laga någon kötträtt ått oss så klart att jag kan göra det :). Så att han får det han gillar att ätta allra mest. 

Har redan köpt födelsedags present men jag gillar att ge mer än två eller tre presenter ☺️ 

Så jag håller tummarna att han kommer tycka om hur jag tänkte fixa maten. Om han vill så tänkte jag bjuda honom på bowling eftersom han tycker att det är kul att bowla samt att vi aldrig har bowlat tillsammans 🙂 

Men julklapparna är redan köpta och ordnade, fästmannen har dock inte gjort det ännu men han säger att han stressar inte :p 

Jag ska ladda upp min vinter lookbook på onsdagen men den kommer att vara lite senare på kvällen eftersom han fyller år på onsdagen, jag hoppas att ni förstår  och att ni kommer att tycka om den :D! Har ni hittat min nya youtube kanal änn?  Här är min senaste video : https://youtu.be/lsgEf0nCI2A  om ni vill gilla och följ mig gärna eftersom jag kommer att ladda upp som sagt varje onsdagar och lördagar :)! 

Kommer ni att titta på lucian imorgon ? 🙂 hur var eran dag hittills ? 🙂 

2 reaktioner på ”Födelsedags shopping 

Kommentera

