Filmar 

Just nu så sitter jag och planerar ihop ett video som kommer upp på onsdagen :)! Den ska handla om min vinter lookbook som jag tycker att man kanna även om det är lite kyligare ute :)! 

Som ni ser så är det en stor röra på sängen men jag ska filma imorgon det sista som behövs inför videon :). Jag har även börjat filma ihop lite inför onsdagens födelsedags video. Eftersom jag har köpt de sista presenterna. 

Just nu så sitter jag och tittar på Felixs klipp – the last guardian. Önskar att man kunde spela den spelen med. Både sött och fantastiskt gjord spel! 

Blev en kort blogg idag men jag ville bara dela med mig av vad jag gör en måndags kväll:) vad gör ni? Jobbar ni / pluggar bi imorgon? 

Hoppas att ni får en fin dag imorgon godnatt 🌸

Kommentera

