Den bröts av!

Hatar ni inte när det händer er med? Att känna den äckliga svidande känsla efteråt ? När nageln bara bestäms att brytas av på fel ställe!? 😦 

Visst det ser inte mycket eller stort ut men jag lovar . Det svider ! :/ 
Idag (fredag 9) så har jag köpt lite julklappar 🙂 och även födelsedags present ått min fästman som fyller år på onsdag.  Som tur är så hittade jag den perfekta presenten ått honom så jag hoppas att jag kan hitta den perfekta tårta med eftersom han älskar färgen orange så tänkte ha den på tårtan 🙂 

Jag han inte blogga innan så därför tänkte jag blogga senare eftersom jag inte kunde somna 🙂 jag har redan börjar redan filma lite som jag ska ha på min kommande video på onsdagen. Har ni önskemål för video så skriv dem gärna  :)! 

Kommentera

