seg dag, men ny video uppe!

idag har det varit en seg dag som man bara önskar att man hade öppen spis och bara sitta framför den och slurpa i sig en varm Chai Latte. Jag  har alltid gillat Chai Latte som jag kan minnas. Jag brukade dricka vanlig kaffe men med mjölk och socker. Men det ska vara 3 teskedar socker haha :P. Annars så går det inte att drick kaffet. Men nu har jag inte druckit kaffet på ett bra tag. Så därför började jag endast med Chai Latte 🙂

jag vaknade idag lite tidigare än vanligt, jag reste mig och satt på sängen,fundersam. jag tittade ut genom fönstret och såg hur solen började sakta stiga upp från mörker. jag tittade på min fästman, han snarkade och sov djupt. Älskar att sitta som en crep och bara titta hur han sover djupt. Att tänka på den första dan då jag såg han och föll för han direkt. jag vände min blick och såg att Maja sov lika djupt som han gjorde, hon sov på sin säng bredvid min sida av sängen. Är tacksam att jag har dem två i mitt liv och gör varje dag till en spännande dag .

Jag satt där och tänkte hur året har varit, hur snabbt den flög förbi och att en ny spännande år väntar på oss runt hörnet. Hur kommer den att se ut? hur kommer den leda oss in? kommer den att vara positiv eller negativt år? så många frågor och funderingar kring den. Hur man brukade fira nyår när man var mindre, det var så spännande att sitta längre och vänta tills klockan slog tolv. Man var glad att man brukade få vara längre uppe än vanligt. Att se på fyrverkerier och äta mycket godis och leka med sina syskon i snön.

Man saknar den tiden, ibland önskar man att det vore som förr när man var liten. Allt var lättare,man slapp tänka på allt bara på vart man la sin Barbie, vad man ska leka sen efter att man har badat i badkaret.

efter att jag tänkte på mina barndomsminne somnade jag om och vaknade runt elva. jag vaknade min fästman och vi åt frukost och tittade på tv:n. Ibland brukar vi titta på Youtube istället om man inte hittar något spännande att se på.

så idag var vi mest hemma och segade, vi handlade lite det vi behövde och här är jag 🙂 sitter i soffan och skriver. Jag fixar även en liten kort video som jag kommer lägga upp så om ni är sugna så kan ni gå in och titta på den. ( inte på min gamma Youtube kanal)

Jag var tvungen att fixa en ny kanal eftersom min gamla fungerade inte riktigt som den skulle. jag kunde inte redigera något på den alls och inte heller koppla upp den med min Google konto :/.

Utan här kan ni gå in på denna länken och titta på den: https://youtu.be/lsgEf0nCI2A

se till att följa mig så att ni håller er uppdaterat när mina video kommer direkt, kommer som sagt spela skräck spel. jag gillar absolut inte skräck, hoppar som en kanin när jag såg The Grudge så då kan ni tänka er hur det kommer att bli haha.

hur var eran dag? 🙂 vad har ni gjort idag? berätta gärna , är nyfiken 🙂

Kommentera

